vill se bilder!

Fibusen

Trådstartare
jag vill se bilder på era skor+chaps IHOP! endast sånna som SKA se ut som en ridstövel ihopsatta!

då jag funderar på att köpa sånna vill jag se hur dom ser ut,alltså om det verkligen ser ut som en stövel...inga bilder från h**ks eller liknande,utan bara era bilder..

vore er djuuuuupt tacksam! :bow:

Sv: vill se bilder!

Här jag jag en bild, visseligen dålig bild men du ser helheten.. Kan fixa en bättre om du vill.. Dom är från Hööks..

467880.jpg

/M

tack så himla mycket för bilden! det är dom från h**ks som jag funderar på.. bra kvalite och så? är dom sköna att gå i?
hhur är dom i "väder och vind"?

vore snällt om du kunde fixa en till bild! :idea:

Jag har sådanna från hööks, de bruna! Tycker det funkar jättebra. Ett tips är dock att köpa de som känns för små vid köpet. Det gjorde mina, kunde knappt gå i dom, ingen blodtillförsel:crazy: men nu efter några månader passar de perfekt! Sen har faktiskt resåret lossnat en gång, det vart jag sur för, men det var inte svårt att laga alls. En skomakare fixar det hur lätt som helst!:p
Så ja..de går godkänt av mig i alla fall. Håller bra förutom det där med resåret. Och jag använde dom ju flitigt varje dag å så... ;)
De är sköna och passar ju super tack vare resåren... Tar inte åt sig vatten utan det lägger sig på utsidan och rinner av eller vad man ska säga..;)
Ett till tips är dock att köpa de skorna som är till, dör de har inte riktigt den färg man tror, om det är dom bruna du ska ha.

Dålig bild men du ser väl lite iaf..
IMG_0219.jpg

Skorna är av märket Mountain Horse och chapsen Dyon.

hstar008.jpg

skorna är köpta på Stenbergs i Sthlm. skaften är billiga från Börjes för ett antal år sedan. De är fina och fräsch fortfarande. Ett guldköp eftersom de typ kosta 150 kr eller liknande.

Hej.
Här är en annan bild:
3432094.jpg

dock är det inte med skona från hööks på denna bild.

dom är jätte sköna och ger bra stöd, nästan desamma som mina ridstövlar. Dock är inte mina så mkt anvönda, ca 60 gånger kanske jag har ridit med dom och dom har redan blivit slitna på insidan.

/M

samma var det med mig, krävdes 2 personer för att få på dom i början. och jag plågade mig. kunde inte böja mig ner för att lägga på skydd på hästen eller nått.. bara upp i sadeln. Fast efter ett tag började som sitta bra och nu är dom helt perfekta =)

/M

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 347
Senast: verser
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 032
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 936
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 198
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Valp 2025