Vill se era chihuahua

Sv: Vill se era chihuahua

Nä, black & tan är inte värre att få tag på än några andra färger. Förutom helvit då! Hade jag helvita valpar hade man kunnat sälja dem för hur mycket som helst egentligen. Men det är sällan man får några.
Jag stod i kö på en helvit tik hos en uppfödare på Irland. Hon ringde och sa att hon hade fått en, men att en kund från Japan hade bjudit 6000 euro för den. Då var jag tvungen att ge mej, de pengarna lägger jag inte på en hund bara för att den är helvit. Men som sagt, det är sällan de är helvita.

Sätt in en bild på henne så får vi se vad vi kan göra!

Va? Är det så? Blev ju erbjuden att köpa en vit tik som jag sa nej till pga jag inte hade möjlighet att ha hund just då.. Nu har jag ju nästan en vit men det räknas inte =)! Skulle kanske ha slagit till på tiken då och sålt dyrt till Japan :angel:

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
723
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 713
Senast: Sedna
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 676
Senast: Otherside
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 951
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden