Vill veta lite om vår häst!?

E

erkare

Hur gör man när man vill veta lite mer om hästen man har köpt?? vi köpte en häst för ca ett år½ sen och vi vill veta lite mer om honom. men jag hittar inget.... hur gör man?!:confused:

Sv: Vill veta lite om vår häst!?

Vi kollade upp hästens bakgrund i papprena och kontaktade tidigare ägare och fick på så sätt reda på ganska mycket. Uppfödarens namn står på hästens papper så om det är så i sitt fall är det bara att ringa runt. De tidigare ägarna är säkert intresserade av att höra hur din häst har det osv.

Lycka till!

//Sanna

Sv: Vill veta lite om vår häst!?

Om hästen är renrasig kan också kontakta rasföreningen och få hjälp md både adresser och andra uppgifter.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 949
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 339
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka