Vindottfärgväxlare!!!

Sv: Vindottfärgväxlare!!!

Hon är efter Vidir frá Skaney. Fölet föddes en månad för tidigt så hon var miniliten men har växt mkt bra och är riktigt rejäl och fin nu:)

Ursäkta mig också, jag red en Skáney häst förut. Sleipnir frá Skáney u: Blida frá Skaney e: Elgur frá Holum, Sleipnir är född 87 och är numera bosatt hos Maria Berg. :D

Jättefint föl! Kul med en så annourlunda färg!

Ursäkta mig också! Sleipnir är en av mina stora kärlekar i hästvärlden!!!!! Red du honom under tiden som Lena hade honom? Han är fullkomligt underbar!:love:

Ok hur var han då?

Han var väldigt stor och grov såg ut som en liten nordsvensk :D , underbart snäll och väldigt härlig att rida. En utav mina favoriter på gården! Gick alltid fram överallt och tog det mesta med ro, men han är ju ingen ungdom precis :angel:

Liknande trådar

Kultur Jag blev plötsligt sugen på att besöka Jokkmokks marknad i år. Jag har ju hört talas om den men aldrig besökt den, men vad gör man där...
Svar
12
· Visningar
1 067
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 187
Senast: Raderad medlem 147980
·
Kläder & Bli fin Jag bor i Hälsingland, här är just nu ca -10 grader men att det kryper ner mot eller över -20 är inte ovanligt den här tiden. Jag vet... 2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 816
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka