Vinglig hund...

trazel

Trådstartare
... min hund har börjat vingla väldigt. Märkte det nu precis för fösta gången. Det är som om han inte har någon kontroll över bakdelen. Han äter, dricker och är precis lika pigg som vanligt.

Man vad sjutton, han beter sej ju som om han är full! :eek:

Är det någon som varit med om något liknande eller har någon tanke på vad det kan vara?

Sv: Vinglig hund...

... min hund har börjat vingla väldigt. Märkte det nu precis för fösta gången. Det är som om han inte har någon kontroll över bakdelen. Han äter, dricker och är precis lika pigg som vanligt.

Man vad sjutton, han beter sej ju som om han är full! :eek:

Är det någon som varit med om något liknande eller har någon tanke på vad det kan vara?

Kolla i öronen om den har mycket skit i dom. Kan vara så att det är fullt i örat o trycker på balans nerven.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 221
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: WildWilma
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 804
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V