JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vinnarvana Snow Flake och Philip fixade guldet
Moderator
Hästnyheter
Philip Svitzer och Snow Flake var ensamma om att dubbelnolla Msv A i helgen och tog hem en snygg seger i Kalmar. Dessutom syntes Philip...
Hästnyheter
De första medaljerna har delats ut på ponny-SM hos Billdals Ridklubb. Filippa Lagergren och Rendene Piccolo från Båstads Ridklubb vann...
Hästnyheter
I en mycket utslagsgivande final för ponnyer kategori C på Sundbyholm stod en ryttare överst på podiet som krönte en fin vecka med en...
Hästnyheter
Två svenska grabbar fixade medaljer i Finland med sina rutinerade ponnyer. Ingemar Hammarström red hem NM-guldet med Ocean Des As och...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Dalmatinern jag hade var absolut väldigt snäll och hade ingen jaktlust. Men han hade extrema hudproblem och allergier. Och blev inte...
Tonto
22 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 601
Hund
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund Som valpköpare så vill jag hämta min valp när den är 8 veckor. Som uppfödare så får valpköparna hämta sina valpar från och med 8 veckors...
LaMagia
Idag kl 16:02
Svar: 24
Visningar: 1 581
Hund
Bildtråd
Gnägg Försöker smörja dendär fina mulen med solkräm men hästen är envis som en liten röd gris 🤣 det är SÅ äckligt!!
Ketrawzc
1 minut sedan
Pass förvaring
Anläggning Butiker för vandring borde ha vatten skyddade påsar eller liknande att förvara värde saker i.
MidnightSoul
10 minuter sedan
Hjälp
Avel Du bör kunna hitta henne och eventuella avkommor i PZHKs databas (baza pzhk). Det går att välja engelska som språk när man söker i den.
Cinzia
34 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 77
Avel