Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förtydligade bara, globalt sett är ju trav en liten sport utan de riktigt stora pengarna.
Jag tror inte Victory Tilly varit så bra som han är/har varit om han varit hingst. Det är kanske tur att han blev kastrerad, men det får vi aldrig veta.
Vill man använda hans blod kan man ta hans halvbror Super Tilly. Han är e. Super Bowl som visat sig vara en mycket bättre farfar än Quick Pay. Lite konstigt det där, att Quick Pay som lagt så många bra hästar inte har fått en enda son som slagit i aveln...
nu vet jag inte rikigt om du var ironisk eller inte. för mig är det stora summor när en häst i ett lopp kan vinna 500,000 eller när hästen har lyckats tjäna 10 mille/år.
farsans häst (amatörtränare) sprang in nästan 300,000 och blev månadens häst på jägersro. det tycker jag är bra...
Galoppen här i Sverige ger knappt någonting, och dessutom är det inte lika mkt tävlingar som i trav (inte lika många aktiva heller då). Det gäller då att ha en MYCKET bra galoppör för att vinna de största löpen, vilka i stort sett är de som ger mkt pengar....annars tror jag om man jämför, att travet ger mer.....men jag kan ha fel....
Hästnyheter
Falsterbo Horse Show har i decennier varit ett av Sveriges största och mest välbesökta ridsportarrangemang. Att man behöver få in pengar...