Vinterfodrade jodhpurs

Inka-90

Trådstartare
Är det någon soom har fårskinn eller teddyfodrade jodhpurs på vintern?
Vad tycker ni om dem? Jag har rejäla skor och stövlar i stallet men skulle behöva några bättre skor att rida i.

Vad finns det för fodrade jodhpurs under 1000kr?

Sv: Vinterfodrade jodhpurs

Jag har ett par men jag använder dem inte nu när det är snö ute för den ramlar in, köpte dem på Globen härom året.

Lämnar bara ett avtryck så jag hittar tillbaka, är också på jakt efter samma sak:)

Granngården har ett par bruna i nubuck som ser sköna ut. Vet inte hur fodrade de är, men det sticker ut päls på kanten iaf. kostar runt 600.

Tror att det var såna jag köpte i förra veckan. Låter så på beskrivningen. Ett par Mountain Horse 'Cozy Rider'. Jag älskar dem! :love:
Andra kängor/varma ridskor jag har provat brukar vara ganska klumpiga, men de här är som vanliga jodphurs. Med ett par yllesockor i så frös jag inte det minsta när det var runt 20 minus ute. :D

Ja, det är dom :)
Hann inte prova dem, men de såg så sköna ut.
Har nåt liknande utan päls.

Är det någon soom har fårskinn eller teddyfodrade jodhpurs på vintern?
Vad tycker ni om dem? Jag har rejäla skor och stövlar i stallet men skulle behöva några bättre skor att rida i.

Vad finns det för fodrade jodhpurs under 1000kr?

Jag köpte ett par, tror det var Treadstone, för tre år sedan i julklapp till min sambo. Hon tycker att de är varma och supersköna. Tror dock att de kan ha kostat över 1000-lappen, minns inte riktigt..!

MH har 2 olika Cozy och Winter stable jodhpur

QW

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
728
Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
772
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
635
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 137
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka