Hur går det för er andra, kommer det några bebisar?
Jag är kvar på "steg 1" fortfarande, dvs molvärk och lite tryck neråt, men något mer händer minsann inte... Lur-bebis!
Ingenting händer här mer än att jag har migrän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det för er andra, kommer det några bebisar?
Jag är kvar på "steg 1" fortfarande, dvs molvärk och lite tryck neråt, men något mer händer minsann inte... Lur-bebis!
Huff, jobbig kväll här.. jäkla hormoner, bara gråter och gråter för allt och inget![]()
Huff, jobbig kväll här.. jäkla hormoner, bara gråter och gråter för allt och inget![]()
Sambon skämmer bort mig med semla (även om jag har bakat bullen)
Om inte den här får igång min bebis så vet jag inte vad som annars ska hjälpa
Visa bifogad fil 10707
Sånt kan få mig att gråta också som ogravidJag råkade tappa en nyinköpt fönsterlampa med glasskärm när jag och sambon skulle måtts ut var den skulle hänga. Skärmen gick i kras. Lampan var inte dyr och det fanns flera ex av den i affären. Jag grät hulkande i flera minuter för att den gick sönder och min sambo fick trösta mig. Så ja, hormonell var ordet.
Hade lite känningar innan jag gick och la mig, och vaknade nu av vad som kändes som en värk
Så nu ligger jag här och ser om det kommer fler, plus funderar på om det är vattnet som gått eller inte...![]()
Bästa med bebistråden, känns som någon är vaken och läser när på dygnet man än postarÅh vad spännande! Hoppas att bebis kommer nu! Jag vaknade också, dock av sammandragningar och förvärkar, men sen dog det.Ska gå och lägga mig igen nu. Stort lycka till om det blir till att åka in, heja bebisen!
Liten uppdatering, kanske (förhoppningsvis!) den sista på ett tag. Värkarna håller i sig, nu är det knappt 5 min mellan och vi ska in på kontroll under morgonen!
(<-- mycket bra värkhanteringsstrategi )
Liten uppdatering, kanske (förhoppningsvis!) den sista på ett tag. Värkarna håller i sig, nu är det knappt 5 min mellan och vi ska in på kontroll under morgonen!
(<-- mycket bra värkhanteringsstrategi )
Här har det varit tyst idag, innebär det att alla ligger o föder just nu?![]()