Vinterjacka

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 703

Fia

Trådstartare
Behöver verkligen tips på snygga och varma (!) vinterjackor. Vill inte ha päls på den, men fårskinn går bra. Tycker att Acnes nya fårskinnsjacka är apsnygg, men priset är lite väl saftigt för mig ;)

Så alla fashionistas med koll får gärna hjälpa mig i djungeln. Priser upp till 6000 känns lagom :)

Sv: Vinterjacka

Är dun nono också? Många jackor har ju en avtagbar pälskrage annars, men du kanske inte vill stödja industrin?

Sv: Vinterjacka

Känner att dun är lite mer ok på något sätt då det fyller en funktion (är inte speciellt insatt i dunindustrin heller)

Liknande trådar

Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: AlinaT
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
356
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka