Vinterjackor?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare BabieBus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 664
B

BabieBus

Tog en snabb titt i gerderoben nu när det börjar bli kallt, och upptäckte; jag har ju inte ens en vinterridjacka! Min förra gick sönder då jag råka dra sönder dragkedjan efter alla år. Kan någon rekommendera en snygg prisvärd jacka? Kommer ihåg att jag började leta förra senvintern, men hittade ingenting alls..:(

Sv: Vinterjackor?

det ebror åp ifall du vill ha en kort, lång, dun, inte dun. Men det finns några korta snygga hos pikeur och kyra i hennes nya kollektion. kolla in www.henrikssonsridsport.se

Sv: Vinterjackor?

Kingstonjackorna från Börjes är verkligen lååångt över förväntan!!:idea:

Har själv en Kingston Short som är helt underbar! :love: Kanonkvalite och passform, jätteskön och kostar bara 269:-. Det kan liksom inte bli mycket bättre...

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 207
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 482
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 584
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 916
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka