Vinterridstövlar...

F

furreburre

Har tänkt köpa mountain horse rimfrost rider, men såg idag i deras nya katalog att de har ett par nya vinterridstövlar.

Är det någon som har ngn av ovanstående ridstövlar? Fördelar/Nackdelar?

Gärna tips om ni vet några andra bra vinterridstövlar! Orkar inte med en vinter till med stelfrusna tår... :smirk: :D
 
Jag köpte förra året rimfrost rider och är väldigt nöjd med dem.
Annars så har jag aldrig frusit i min Graninge stövlar de är toppen på alla sett!
 
Jag köpte ett par rimfrost rider förra hösten. Är jättenöjd med dessa. Köpte ett par som var på gränsen till förstora, så jag fick ner en rejäl extra strumpa. Frös inte ett dugg!!!

mvh :bump:
 
great! Det blir nog dom... De var litet snyggare än de andra vinterridstövlarna från nya katalogen... Fast det är väl säkrast att jag åker dit och provar innan jag bestämmer mig.. :angel:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
580
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Coras star
·
Utrustning Jag ska nu köpa ett par nya ridstövlar och eftersom jag ej haft några sen tidigare så är det lite svårt att veta hur dem ska sitta och...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 236
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp