Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Deras översättning från engelska storlekar 5.0 5.3 5.6 5.9 som används till ponny blir felöversatta så i 5.6 står det 115 men om man jämför med täcken som är tillverkade efter svenska storlekar 105, 115, 125 cm blir 5.6 större än 115 och mindre än 125.
Jag tror du kan fråga nästan varenda en som ha HW på sina hästar om de saknar bogvecken och alla hade svarat antingen NEJ! eller så passar deras hästar helt enkelt inte i HW (som har lite oliika modeller). Vilket så klart oxå kan förekomma, men då hjälper nog inte ett bogveck utan snarare en helt annan modell
Det lilla jag täckade innan var med bogveck och hästen hade skav. Nu har vi två olika hästar som klippt/ej klippt inte få det minsta tillstymmelse till skav av sina HW.
Min häst har svårt att få skav men han känner sig lätt "instängd". Han står bara still i hagen och rör sig inte. Man får dra ut honom ut boxen och det är inte likt honom.
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...