Vintertäcken..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lemonadsaft
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 735
L

lemonadsaft

Funderar på att köpa ett ordentligt vintertäcke till min rakade tös och undrar vilket som är kraftigast och bäst att ha under -20 dagarna. :confused:

Sv: Vintertäcken..

horseware rambo wug/wug plus :love: finns lite överallt, bra kvalle och kostar därefter

Det beror på vilken prisklass du söker täcke i osv. Men Shires är väldigt trevliga! Verkar vara bra kvalité på dom, utmärkt passform åtminstone på min häst, priset låg på 755:- + frakt tror jag och det är köpt från www.ridsportshopen.com själv tycker jag priset var helt ok för täcket!

Annars är Horseware täckena bra i alla fall Rhino och Rambo.
Har ingen erfarenhet av Amigo överhuvudtaget, men även de verkar helt okej. Dock så är ju åtminstone Rhino och Rambo ganska så dyra.

Jag har ett senapsgult Shires, köpte det för 1100kr. Varmt och mycket slittåligt! :)

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
232
Senast: Fibusen
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka