Vintertäcken

Sv: Vintertäcken

Ska färgen vara att gnälla på:confused:

Själv fick jag ta:crazy: ett rött täcke på en rödfux:cry:

Horseware och bucas är bra täcken.
jag har även pessoa vintertäcken och de e jättebra!
supertjocka!

Vad vet Pessoa om nordiskt klimat:D

Bucas kan ge skav runt halsen om de har mkt av den varan.

Tycker inte alls om dessa.

Sorry!
kom på att jag har ett stalltäcke som är bra, men jag har fått sätta in en "bringförlängare"

axel skrev:
HW rambo, rhino eller amigo - alla är bra.

Behövs inga bensnören för att de ska ligga stilla.

Stämmer inte riktigt på alla hästar, min ponny kröp ur sitt täcke flera gånger, o blåser det ordentlig kan de blåsa upp över ryggen på dem.

Med risk för att bli lynchad....Varför inte ett herderligt billigt Macpro- från börjes? Jag har två st, sitter super, varma och sköna, och billiga!

Bison skrev:
Stämmer inte riktigt på alla hästar, min ponny kröp ur sitt täcke flera gånger, o blåser det ordentlig kan de blåsa upp över ryggen på dem.
Det är därför som jag har förlängt stjärtlapparna o kan vb sätta fast dem i stjärtsnöre-ringen.
Då kommer inte vinden åt att lyfta hela täcket.

MadickenII skrev:
Med risk för att bli lynchad....Varför inte ett herderligt billigt Macpro- från börjes? Jag har två st, sitter super, varma och sköna, och billiga!

För att de skaver tyvärr på mina hästar.

//E

axel skrev:
Ska färgen vara att gnälla på:confused:

Själv fick jag ta:crazy: ett rött täcke på en rödfux:cry:

Oh my:crazy:

Ärligt talat, rutigt är för det första strängeligen förbjudet, så ska det nödvändigtvis vara rutigt så är brunt den SISTA färgen som kommer innanför min stalldörr. Förstör ju min färgkombo fullständigt:eek:

//E

axel skrev:
Det är därför som jag har förlängt stjärtlapparna o kan vb sätta fast dem i stjärtsnöre-ringen.
Då kommer inte vinden åt att lyfta hela täcket.

men det känns lite sådär atyt man ska behöva göra om ett täcke som är så pass dyrt från början.

Håller fullständigt med dig där, finns inte en chans att jag sätter världens dyraste täcke i symaskinen det första jag gör...

//E

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
501
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 674
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 498
Senast: Edla
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar... 2
Svar
24
· Visningar
1 059
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka