VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)

Sv: VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)

3 bilder från i morse

DSC01129.jpg

DSC01130.jpg

DSC01131.jpg

Lite svårt att åldersbestämma barn?:D

:rofl:

Menar såklart 8-9:D

Men du har rätt, när jag skrev började jag på 4-5, sedan 5-6 osv tills jag kom till 8-9 som kändes bra. Barn är inte min grej, hallå jag har hundar liksom:angel:;)

Tack!!:love:
Det var faktiskt lite trollskt vacker i morse. Svårt bara att få det bra med en mobilkamera..:eek:
DIn lilling ser iaf ut att trivas bra! Supersöt!:love:

Liten rapport från oss!!

Hej alla!

Det var evigheter sedan jag var inne här!! Förlåt! Är mest inne på FB har ni det får ni gärna adda mig :-)

Min älskade Oceane som fyllde 11 år i somras har varit sjuk. Riktigt sjuk :( Hon hade allvarlig lunginflammation som nästan gjorde att hon fick somna in.
Som tur var så mår min prinsessa bra igen:love: Hoppas att vi får behålla henne ett bra tag till.

Maya är parad. :laugh: På måndag kväll görs ultraljud. Spännande hoppas hoppas denna gången!!! Hjälp mig hålla tummarna!!!

Kram från Camilla med hundar

bild436.jpg

SobersJambalaya1.jpg

:love: :banana: :love:

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ni är verkligen värda BIS!!!
Och jaaa, vi måste verkligen träffas!!
Det går super med bebis...hon är UNDERBAR!!

Tack tack!!! Har inte varit här på jättelänge :laugh:
Vad kul att det går bra med bebis!!! :laugh:

Har vi tur så har jag snart halvsyskon till din tjej hemma hos mig:angel:

Åh hjälp, jag trodde först det stod att hon var tvungen att somna in... (har fått i mig lite för mycket öl ikväll och läser som en kratta om jag inte läser två gånger :angel:)
Jag tror inte att jag har dig på FB? Men du har nog bättre koll på vad jag heter än vad jag har koll på vad du heter, så adda mig!
Självfallet håller jag tummarna för att det är valpisar i magen!

Och vackra hundar gör denna trolska bild underskön :)

Idag fann jag ett helt underbart inhägnat fält där det var ok att släppa hund till Cc's stora glädje. Där träffade vi också en vacker GD-tik som vi pussade lite på :love:

96673_1253289038.jpg

DSC01814.jpg

97076_1253289094.jpg

91053_1253289218.jpg

DSC01816.jpg

DSC01827.jpg

Senast ändrad:

Men åh, jag hann ju inte med att kommentera bilderna :D Men vilket underbart morgonljus du ser ut att ha i alla fall! Morgonen måste ju nästan vara bästa tidpunkten på dygnet..

Melli: Härligt att du hittat ett springfält! :D

delvis KL

Jag addar gärna alla, men har ingen aning om vad ni heter :(

Vilka fina bilder och vilken vacker hund! Kul att se lite av Toscana. Jag blir så sugen på att flytta tillbaka ner till Loiredalen när jag tänker på säsongen som närmar sig och på människorna runt omkring. Skulle så klart vara skönt för hundarna också!

Vilken snygg hund och så trevligt att ha hittat ett område där de kan få springa. I det avseendet är V-ås sämst i Sverige, inte ett enda inhägnat område för hundar som är större än en tennisplan!!! Skäms V-ås stad!

Klart att jag håller tummarna för att det blir valpar denna gång, och skönt att din äldre dam klarade sig!

Tack!:love: Hade jag varit lite mer fotointresserad hade jag nog skaffat en bättre kamera, det är Toscana värt;)

Hallå allihopa!

Idag blir tjejen 4 månader och självklart blev det mätning. Hon är 43 cm i manken!!!!
Hur länge växer dom igentligen? För hon får inte bli så mycket högre nu...

Vilka fina bilder alla har tagit på sina finingar!
Hoppas verkligen att det ligger bebisar i den där magen så att vi får följa dom här på buke:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka