Vinthundshalsband?

Red_Chili

Trådstartare
Några tips på var man kan köpa vinthundshalsband, eller finns det kanske något enkelt sätt att göra egna på?

Sv: Vinthundshalsband?

Vad underbara halsband de hade på halsbanden.com!! :love:

Har du beställt från sidan någon gång?

Jag har ett från Jocke, urfint i läder!

Jag har iofs inte vinthund, men min jycke passar i det :D

//E

En tjej från ett annat forum har beställt från halsbanden och hon skriver så här:

"Jag beställde två halsband i våras och de levererades till dörren! Billy tyckte det var jättekul när det plötsligt ringde på dörren en morgon.
Förutom priset på halsbanden och frakten så tillkommer även avgift till banken för eu-betalning men det är inte många kronor. Man betalar i förskott och så fort hon fått pengarna skickar hon halsbanden.
Billy har använt sina dagligen i mer än ett halvår och de är fortfarande lika fina så det är bra kvalité."

Nej det har jag inte men jag vet andra som gjort det och är väldigt nöjda!

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 563
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 172
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
214
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 437
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • GVFÖ 2025
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur