Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är förresten själv sugen på att virka en sjal. Jag har hittad en som jag vill göra. LÄNK Problemet är dock att sidan är på ryskaMin webbläsare översätter sidan åt mig och resten får jag väl gissa mig fram till. Men jag vill kolla om ni gissar samma som mig. I diagrammet gissar jag på att pricken är luftmaskor, det lilla v är fastmaskor och korset måste var stolpar. Jag tycker det ser ut att vara enkla stolpar på bilderna. För inte kan det vara dubbelstolpar?
Hejhopp!
Har funderat ett tag på om jag ska till o börja virka igen (har virkat lite förut när man gick i skolan men det är ju några år sedan nu).
Och har nu kikat runt lite på olika mönster o sånt. Fastande bla för denna:Sjal
Min frågor till denna är då: Kan denna vara ett bra "första" projekt eller kan det vara svårt för en nybörjare?
Fråga två är; hur mycket garn behöver man? Fattar inte hur man räknar ut sådant ännu, någon som vill/kan hjälpa mig?
Tänkte kanske om man kunde köpa typ detta garn? OM i så fall, hur många lär jag behöva då?![]()