Lena Furberg

Trådstartare
Om jag går in på Buke på min mobil, får jag genast, istället, upp ett meddelande om att jag fått ett virus i mobilen och måste ladda ner nåt program för att fixa det. Det hela ser väldigt mysko ut och kommer BARA upp om jag går in på Bukefalos. Jag ombeds att kolla mina settings (har en iPhone) för info men där finns inget. Jag misstänker att det är nåt skumt, och tänker verkligen inte ladda ner nåt okänt. Jag har ju redan virusskydd i mobilen! Nån annan som får nåt liknande? (Skriver detta från datorn...)
 
Den där har jag också råkat ut för de senaste dagarna. Sjukt störigt. Installerade en adblocker och nu funkar det att surfa på Buke igen...
 
Om jag går in på Buke på min mobil, får jag genast, istället, upp ett meddelande om att jag fått ett virus i mobilen och måste ladda ner nåt program för att fixa det. Det hela ser väldigt mysko ut och kommer BARA upp om jag går in på Bukefalos. Jag ombeds att kolla mina settings (har en iPhone) för info men där finns inget. Jag misstänker att det är nåt skumt, och tänker verkligen inte ladda ner nåt okänt. Jag har ju redan virusskydd i mobilen! Nån annan som får nåt liknande? (Skriver detta från datorn...)
Jag har samma problem..... Försvann dock när jag testade byta webbläsare 👍🏼
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Jag har under kvällen lagt till en ny funktionalitet som skall fungera på datorer och mobiler så länge de inte kör Safari som webbläsare...
2
Svar
30
· Visningar
2 656
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
59 246
Senast: lundsbo
·
IT & mobiler Har en iPhone 6s som är runt 3,5 år gammal. Senaste halvåret har den börjat krångla, hakar upp sig när jag surfar och sidan fastnar...
Svar
18
· Visningar
1 637
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 928
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp