Visa hästen för hand, tips.

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare TinkerTant
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 815
T

TinkerTant

hej hej,

Jag letar efter kurs i dalarna, men har ännu inte sett en enda annons på sån kurs. :confused: Om ni vet nån så PMa gärna.

Har nån av er visat många hästar? Och kan dela med er av erfarenheter och ideer.:) Vissa tycks ju få fram hästen så lätt.

Sv: Visa hästen för hand, tips.

Har aldrig hört talas om nån sådan kurs. Själv tränar jag mina hästar hemma innan jag åker på utställningar. Sen är det bara o hoppas på att hästen uppför sig o att domaren tycker om det han/hon ser

Sv: Visa hästen för hand, tips.

Jo visst ska man öva hemma, men skulle vilja veta om kurser samt att få tips om hur man får det snyggt, smidigt och allt annat som ni sett under sommarens premieringar som varit lite xtra. :)

Kurser kan finnas hos olika rasföreningar, eller ridklubbar. Nu har jag inte hittat en enda. :(

Liknande trådar

Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 347
Senast: Edla
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 902
Senast: Murray
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen... 2
Svar
33
· Visningar
1 324
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka