Visnings bild

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare carina 58
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 942
C

carina 58

Hej. Hur lägger man in sin visningsbild i rutan till vänster. I min profil har jag fått fram min bild men skulle vilja att den syns i "rutan". Vad menas med grupptillbehör? Tacksam för hjälp, är ny här och inte så haj på datorn.:confused:

Sv: Visnings bild

Tack snälla. Det gick ju riktigt bra. Men en fråga till, vad är för skillnad på citat svar och snabb svar och svara på detta? PS. visst är hon söt min Trolla. (Hästen på bilden):idea:

Testa och se!!
Det händer inget farligt, bara att trycka Back om du inte vill fortsätta.

Citera svar, då får du med inlägget som skrivits i det inlägget som du svarar på i din ruta när du svarar.
Snabb svar så är det en ruta utan citat eller smilies.

Ja din häst är söt :love:

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
940
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 960
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 271
Senast: Raderad medlem 149639
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka