Visningsbild i Skype

Congeria

Trådstartare
Hur tusan tar jag bort den? Jag måste ha fått hjärnsläpp för jag kan inte komma på hur :confused: Hittar bara att man kan lägga till ny.

Sv: Visningsbild i Skype

Klicka på din bild, då får du alternativet att antingen välja en ny bild eller använda skypes standardbild.

Jo det är så jag har för mig att jag gjort förut men det fungerar inte. Klickar jag på min bild så dyker "Ställ in din profilbild" upp och jag kan bara välja att hämta bild från fil eller ta kort.

Fick nu reda på att Skypa tagit bort möjligheten att ta bort visningsbilden helt, så man kan nu bara byta bild. Dåligt.

Ja det är väl bara att göra en vit ruta på paint, spara och sen använda den som visningsbild om man vill :D

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
Hemmet Vi verkar ha fått en ofrivillig musuppfödning här hemma, bara idag har vi fångat två stycken. Jättesöta verkligen, men det är ju inte...
Svar
1
· Visningar
223
Senast: Amha
·
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
1 085
Senast: Karfitsa
·
Fritid Hej, har en fundering då vi bygger om ladugården till hästarna. Vad är detta? Vill gärna ha hyllförvaring på övervåningen men verkar...
Svar
5
· Visningar
379
Senast: misswilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka