Visst har han blivit stor?

Sv: Visst har han blivit stor?

Mycket fin hund måste jag säga. Är han renrasig eller blandad? Ganska lik min hund som han såg ut som ung.

åhh vad fin! din är renrasig va?

det märks att min har lite collie i sig för han ser ut att ha längre nos och kanske längre ben?
Han är 4,5 månader nu, min lilla Buddy.

Madde85:
Han är 75% schäfer och 25% collie.
Han är en underbar hund som är lättlärd.
Och väldigt trevlig och snäll.
Blir lite föör lekfull ibland och stressar upp sig själv lite.

tittade på bilden igen och tar tillbaka det jag sa om att min jycke skulle ha längre ben :D

Aha, då är det inte så konstigt att han påminner om min hund. Min är också en blandning. Schäfer, Collie och Alaskan Malamute.

Jo Jason är renras :).....gillar färgerna på din valp skarpt. Han är verkligen fin.

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 641
Senast: ufot
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
227
Senast: geting
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 816
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Efter att flertalet tänder tagits bort så har salukipojken lite svårt att äta. Han får i sig maten, absolut, men en kombination av att...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Valp 2025