Bukefalos 28 år!

Visst har han blivit stor?

Sv: Visst har han blivit stor?

Mycket fin hund måste jag säga. Är han renrasig eller blandad? Ganska lik min hund som han såg ut som ung.
 
Sv: Visst har han blivit stor?

åhh vad fin! din är renrasig va?

det märks att min har lite collie i sig för han ser ut att ha längre nos och kanske längre ben?
Han är 4,5 månader nu, min lilla Buddy.


Madde85:
Han är 75% schäfer och 25% collie.
Han är en underbar hund som är lättlärd.
Och väldigt trevlig och snäll.
Blir lite föör lekfull ibland och stressar upp sig själv lite.
 
Sv: Visst har han blivit stor?

tittade på bilden igen och tar tillbaka det jag sa om att min jycke skulle ha längre ben :D
 
Sv: Visst har han blivit stor?

Aha, då är det inte så konstigt att han påminner om min hund. Min är också en blandning. Schäfer, Collie och Alaskan Malamute.
 
Sv: Visst har han blivit stor?

Jo Jason är renras :).....gillar färgerna på din valp skarpt. Han är verkligen fin.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 711
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Visst är här någon /några som har läst kursen Djurpsykologi: beteende, kognition och relationer hos husdjur via Linköpings U...
Svar
10
· Visningar
906
Senast: dotzie
·
Hundhälsa Var till veterinären igår, främst p.g.a. annat problem men vi provtog också en liten vårtliknande utväxt på insidan av min hunds ena...
Svar
14
· Visningar
2 759
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 110
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp