Bukefalos 28 år!

Visst har han blivit stor?

Sv: Visst har han blivit stor?

Mycket fin hund måste jag säga. Är han renrasig eller blandad? Ganska lik min hund som han såg ut som ung.
 
Sv: Visst har han blivit stor?

åhh vad fin! din är renrasig va?

det märks att min har lite collie i sig för han ser ut att ha längre nos och kanske längre ben?
Han är 4,5 månader nu, min lilla Buddy.


Madde85:
Han är 75% schäfer och 25% collie.
Han är en underbar hund som är lättlärd.
Och väldigt trevlig och snäll.
Blir lite föör lekfull ibland och stressar upp sig själv lite.
 
Sv: Visst har han blivit stor?

tittade på bilden igen och tar tillbaka det jag sa om att min jycke skulle ha längre ben :D
 
Sv: Visst har han blivit stor?

Aha, då är det inte så konstigt att han påminner om min hund. Min är också en blandning. Schäfer, Collie och Alaskan Malamute.
 
Sv: Visst har han blivit stor?

Jo Jason är renras :).....gillar färgerna på din valp skarpt. Han är verkligen fin.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 856
Senast: Linda_A
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
827
Senast: Josefineeee
·
INK
Hästvård Har en häst med inkar, som behandlats 4 gånger med cellgifter och elektroterapi på Strömsholm, varje gång har en del av inken trillat...
Svar
3
· Visningar
359
Senast: Valle
·
Trädgård & Växter Vi fortsätter odla. Mitt lilla päron (Wasa) blommar för första gången! Det stora i bakgrunden har blommat tidigare (har för mig att...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
6 962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp