visste ni att...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare lenizen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 124
L

lenizen

det kan bli hundvalpar om en hane och en tik åker samma bil då tiken inte löper. Det är i alla fall vad min systers karl påstår. Han har dessutom mage att påstå att jag skulle förstöra det "jobb" som han "lagt ner" på hunden.
Han var svinförbannad för att syster lånat ut hunden till mig o karln så att vi kunde ta med henne till mormor tillsammans med våran skabbiga, snuskiga, äckliga, vidriga och ouppfostrade blandras. (Han avskyr mig o Wille)

Någon har lite attitydproblem... Tycker dessutom det är lite lågt att anklaga mig för att vilja sabotera det lilla jobb som är nedlagt på den hunden.. Är man en vettig hundägare så vill man väl inte förstöra för andra, oavsett vad man tycker om personen ifråga? Det är ju inte hundens fel att ägaren är lite udda.

Sv: visste ni att...

OJ! Hade ingen aning om det! :crazy: Är det därför det blir så många valpar jämt? :idea: tikar och hanar åker ju i samma bil dagligen. :angel:

Hm, låter som om nån skulle behöva äta mer pepparkakor.... :rofl:
Undrar om det inte är han som inte insett att tiken hans löpte. Kanske tom. smitit nångång till nån annan hund, men att du är lättast att klaga på.
Stå på dig!!

Ojdå, min tik som umgås med en hane varje dag! :eek:

ojj! :eek: Kan du fråga han om det gäller när dom sitter i varsin bur oxå? ;) I så fall får jag sluta ha med mina hundar när jag åker nånstans :D

Ja men självklart. Tankeöverföring och jungfrufödslar :angel:

ojjdå. Ja då kommer inte mina hundar få vistas i samma bil även om dom sitter i varsin bur :angel:

Undra om jag klarar köra 2 bilar samtidigt så jag kan hålla isär vovvarna :confused: :D

Min hund får valpar varje år även om hon bara får se hanhundar på håll. Vissa tikar är bara så vansinnigt fertila att det räcker.
Våra valpar brukar antingen se ut som Ior från MacDonalds HappyMeal eller som en orange gummi-ekorre ;) :D

Ja, det där känner jag igen. Min får tyvärr en massa mjölk också. Egentligen ganska jobbigt för dem.

Det finns ju tikar som löper men att det inte kommer blod.

Men det låter mer troligt att det är som hemlig skriver.

Visst är jag lättast att skylla på o det är därför jag inte lämnar fröna utan uppsikt :smirk: Men jag vet ju inte vad hon har för sig när hon är hemma hos dom. (Min hund är inte välkommen där för då håller husse till tiken på att dööö av allergi).

Senaste grodan som kom igår var att tjejens lydnad och respekt för föraren förstörs om man håller på att ta av och på halsbandet hela tiden... Jag har då aldrig märkt av något sådant med våran kille.

Vad mer kan jag göra än att skratta? :angel:

Mulles_matte skrev:
ojjdå. Ja då kommer inte mina hundar få vistas i samma bil även om dom sitter i varsin bur :angel:

Undra om jag klarar köra 2 bilar samtidigt så jag kan hålla isär vovvarna :confused: :D

:rofl:

Du får skaffa dig ett stort ego som kan ta över ena bilen ;)

Stackars våran Toss, han måste vara infertil :cry: han som bor ihop med 2 tikar. ELLEr så är det bara i bilen de kan bli med valpar :idea: men han har ju åkt dagligen även där med tjejerna :cry: vågar nog inte tala om det för hanhunden med det stora egot (och som är pappa och morfar :angel: ) :rofl: :rofl:

Stackars din syster som är ihop med någon så urkorkad....... :devil:

Liknande trådar

O
Övr. Hund Lite kort info; Min hund är 1 år, kastrat och blandras av tre raser. Det är mycket hund, mycket energi som ska riktas rätt. På... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 778
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter... 2
Svar
26
· Visningar
13 648
Senast: hastflicka
·
S
Övr. Hund Anonymt nick, om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, det är jobbigt redan som det är. Jag har aldrig varit helt...
Svar
9
· Visningar
1 786
Senast: Sand
·
L
Övr. Hund Jag har en 8årig hanhund (okastrerad) som jag haft i 4år, dock känt honom sedan valpstadiet, han har alltid varit ranglåg och tuktad av...
Svar
4
· Visningar
1 409
Senast: Lill Malin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka