Vit beläggning

MissFideli

Trådstartare
Smorde upp den här gjorden för någon månad sen, men är nyfiken på vad det vita var? Nån form av mögel? Det var vattenlösligt, men inte luddigt eller liknande.
Inte damm kanske bör tilläggas.

32308114.jpg

Sv: Vit beläggning

Läder som är behandlat med vax eller olja t ex kan bli sådär. Det är precis som du själv säger inte mögel, men jag vet faktiskt inte precis vad det är.

Sv: Vit beläggning

min tömkörnings gjord får ngt liknande, ändå så smörjer jag den efter varje gång jag använt den, dvs minst 1 gång i månaden. vad kan man göra för att få bort det? det kommer på bara nån dag.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 003
Senast: ako
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 665
Senast: 13579vas
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 970
Senast: jemeni
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 460
Senast: Lisalei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår