Vit häst -färg på sele?

Pinkilly

Trådstartare
När jag äntligen börjar se ljuset i slutet på tunneln med Tummen :D så börjar jag så smått få energi och motivation över till att planera Tiaras inkörning och funderar på att köpa en egen sele till henne framöver så jag slipper ställa om från Tummen.

Men...

Vad tycker ni, vilken färg tycker ni skulle vara snyggast på en vit häst?

Är liiite sugen på om jag skulle ta nån annan färg än svart eftersom Tummen och Tiara kan ha samma sele så kan jag skifta mellan dem om jag har lust men jag har svårt att bestämma mig...

Svart, london eller brunt?? Vad tycker ni?

Nån som har nå bilder på vita hästar med olika selar att erbjuda :D
 
Sv: Vit häst -färg på sele?

En riktigt mörkbrun vore snyggt :D eller åt de lite rödare hållet kanske?
 
Sv: Vit häst -färg på sele?

Jag tror också rödbrun hade varit snyggt, det har jag på min guling och han är uuurtjusig i den!
 
Sv: Vit häst -färg på sele?

Ja kanske det :)

Påtal om din fina guling, tycker det är dax för lite fler bilder :D Går det bra med honom?
 
Sv: Vit häst -färg på sele?

Min fina guling! Jodå, det går bra! Just nu tar jag det rätt lugnt med "inkörningen" eftersom det är så mycket annat! Han rids tre dagar i veckan, och jag tömkör 2 dagar i veckan, och nu ska vi börja löshoppa med! Jag vill ändå inte ut och köra förrän han är mer van vid miljön här i den stora staden (det är där ridningen kommer in i bilden!) Men jag brukar passa på att hänga på lite kätting när jag värmer upp, och det går rätt bra! Han gillar inte när den nuddar vid hans bakhovar bara, så där behövs mer träning!

Fina gulingen på promenad
IMG_0124.jpg


Fina gulingen provar nya selen
IMG_0082.jpg
 
Sv: Vit häst -färg på sele?

Han är så söt :love: Han är verkligen snygg i den lär läder färgen!
 

Liknande trådar

Gnägg ...På utrustning alltså. Vad har ni för färg på lädret? Övrig utrustning? Och vilken färg är eran häst? :) Jag får väl äran att börja...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 225
Senast: Elisha
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
574
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: cassiopeja
·
Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 654
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp