Vit prick i munnen vad kan det vara?

karamelldrottningen

Trådstartare
Jag har fått en vit prick i munnen på andra sidan ena kinden. Kan det bero på att jag bitit mig själv? Har haft den i två dagar nu. Lite som en finne fast i munnen fast vit.

Någon som haft samma?
 
Sv: Vit prick i munnen vad kan det vara?

Jag har lite svårt att förstå hur du menar men som jag tolkar det så är det antingen så att du bitit dig eller så är det en förkylningsblåsa på gång.
Oavsett så är det bara att låta det läka av sig själv.
Gör det ont?
 
Sv: Vit prick i munnen vad kan det vara?

Nej gör inte alls ont :-) sitter ovanför tänderna och känner jag med tungan mot kinden så är den hård. Tror att det kanske är från att ha bitit mig själv kanske i sömnen? Har du haft samma?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Svar
18
· Visningar
697
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
383
Senast: Rosett
·
Hemmet Plockade fram ett par byxor som legat ihopvikta i garderoben länge och de är helt fulla av små prickar på sidan som varit inåt och nu är...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: Catsu
·
Hästvård Min häst har fått konstiga bulor/sår. Det började för någon månad sedan då hon fick en ärtstor bula med sår i mitten på sidan av magen...
Svar
6
· Visningar
588
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Rumsväxter 2
  • Köpa hus
  • Västeråsträffstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp