Vit prick i munnen vad kan det vara?

karamelldrottningen

Trådstartare
Jag har fått en vit prick i munnen på andra sidan ena kinden. Kan det bero på att jag bitit mig själv? Har haft den i två dagar nu. Lite som en finne fast i munnen fast vit.

Någon som haft samma?

Sv: Vit prick i munnen vad kan det vara?

Jag har lite svårt att förstå hur du menar men som jag tolkar det så är det antingen så att du bitit dig eller så är det en förkylningsblåsa på gång.
Oavsett så är det bara att låta det läka av sig själv.
Gör det ont?

Sv: Vit prick i munnen vad kan det vara?

Nej gör inte alls ont :-) sitter ovanför tänderna och känner jag med tungan mot kinden så är den hård. Tror att det kanske är från att ha bitit mig själv kanske i sömnen? Har du haft samma?

Liknande trådar

Hemmet Jag ska göra en tavelvägg, tänker mig typ något sånt här, fast kanske större, men att jag utgår från såhär. Jag har några ramar...
Svar
11
· Visningar
392
Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
399
Senast: Breen
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han... 2
Svar
22
· Visningar
1 764
Kropp & Själ ...hur började era symptom? Och hur gamla var ni? Jag har de senaste två åren fått värk i fingrarna från och till, speciellt när det är...
Svar
1
· Visningar
248
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka