vita prickar

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Camillab
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 730
C

Camillab

Jag hade en veterinär här som tittade på min ponnys vita prickar i öronen. Veterinären sa att det var ett virus som man inte kunde göra något åt. Är det någon som vet mer om det? Skulle gärna få veta mer om det inte finns något att göra och om det smittar?

Sv: vita prickar

Jag hade en travare som hade ena örat fullt med prickar, men vet. sa samma till mig: Det är inget att göra åt. Hästen har haft dem sedan jag träffade honom våren 2003, och har dem fortfarande, ingen annan häst har fått såna och han lider inte av dem.

Så jag tror du kan vara lugn, så länge hästen inte har besvär av dem.

Hej! Jag har en unghäst som oxå har det och vet sa samma till mig, inget att göra ngt åt, så du kan var lugn!

min har oxå det i öronen o vet säger att det är svamp o vi har fått nån salva :D

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
739
Hästvård Jag har i flera år funderat på att testa kula i livmodern till Nelly, och frågade veterinären idag kring pris osv. Men jag skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
299
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Har en valack som har en tendens att få gaskolik. Vi har testat allt, verkligen allt. Men ibland smäller det till utan förvarning...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Mary_Oh
·
Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 182
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka