Volymetikett? :S:S

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Fire-Eye
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 9 422
F

Fire-Eye

Vad är en volymetikett för något?

Snälla, behöver verkligen hjälp, nu!!

:crazy:

Sv: Volymetikett? :S:S

Namnet på hårddisken, dvs D E F G H eller att du döpt den till datadisk eller liknande

Jag försöker omvandla något från FAT till nåt annat.. Där på kommandotolken ska man skriva in volymetikett.
Vad jag än skriver så tar den inte det...

du bör nog göra det via diskhanteraren och inte vi akommandotolken.

Okej, men jag följer direktioner från msn.com, min dator har inte stöd för delade mappar och jag försöker fixa det...

För att konvertera använder du dig av convert, och det är enhetsbokstaven det programmet tar som argument. Exempelvis: "convert C: /FS:NTFS

Ja, jag har gjort det, men sen kommer det upp "Ange volymetikett".
Och oavsett vad jag skriver så fungerar det inte. :crazy:

Ja, jag har gjort det, men sen kommer det upp "Ange volymetikett".
Och oavsett vad jag skriver så fungerar det inte. :crazy:

Skriv "fsutil fsinfo volumeinfo C:" (om det är C: du vill konvertera) och det som står på första raden, efter "Volymens namn:" ("Volume Name :" om du har engelskt) är det som ska skrivas in.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 312
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 047
Senast: Enya
·
IT & mobiler Härom dagen fick jag nedanstående meddelande på min dator. Det går inte att klicka på knapparna och jag kommer inte in i datorn. När...
Svar
11
· Visningar
433
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka