JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
von Eckermann vann Bundeschampionat
Moderator
Hästnyheter
Efter några tyngre resultat i slutet av 2024 är världsettan i hoppning, Henrik von Eckermann, tillbaka som vinnare. Han vann GP-klassen...
Hästnyheter
Den europeiska hoppeliten är på plats i Schweiz för årets första världscupomgång där svenske världsettan Henrik von Eckermann på...
Hästnyheter
Efter tre raka missar i omhoppning inomhus avbryter Henrik von Eckermann inomhussatsningen med stjärnhästen King Edward.
– Mitt mål är...
Hästnyheter
Svenska stjärnan Henrik von Eckermanns säsongsdebut i världscupen varade i bara några sekunder.
När hans häst Calizi rev det första...
Födda -21
Avel Har ridit för första gången efter stallbytet (om man inte räknar en uppsittning och några varv i skritt i rundkorallen för ett par dagar...
Fabian In Memoria
18 minuter sedan
Svar: 896
Visningar: 111 357
Avel
Bästa fysiska ridsportbutiken?
Utrustning Håller med, blev lite besviken när jag var där för två år sedan, jämfört med hur det såg ut förr (men det var nog nästan 15 år sedan jag...
tictac
31 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Igår var vi ute på en tur i skogen med Filles hagkompis. Gräs-mätta hästar och varmt, så det var inga snabba hästar :p Sedan i en galopp...
villhöver
37 minuter sedan
Svar: 1 466
Visningar: 114 439
Grenar