flugskit

Trådstartare
Var det någon som såg Magnus Gällerdahls vurpa idag under fältridningen? :eek:

Det såg hemskt ut :(
 
Sv: Vurpa :O

Jag såg , håller med det såg inte så kul ut men som tur så klarade sig båda. :crazy:
horse373.jpg


Hela artiklen :
http://www.aftonbladet.se/vss/ridsport/story/0,2789,685172,00.html
 
Sv: Vurpa :O

Jag såg den lajv :crazy:
Såg hämskt ut tur att det gick bra..
 
Sv: Vurpa :O

Undra om hästen ville träna dykning eller nå :p

Usch, hur högt är det hindrena ligger på egentligen under fältritten? Och under banhoppningen?
 
Sv: Vurpa :O

hu ja.. jag trodde hästen skulle bryta nacken på stört!!

dedär fälttävlandshästarna värkar vara gjorda av stål!
 
Sv: Vurpa :O

När det gäller terrängen vet jag inte men banhoppningen låg på upp till 130 cm.
 
Sv: Vurpa :O

:bow: Till Magnus för sin super inställning till sin häst!

Iof visste jag ju redan att han är fruktansvärt ödmjuk och trevlig :banana:

Hoppas nu att Keymaster och Magnus glömmer denna grej nu och går vidare och vinner EM istället :D
 
Sv: Vurpa :O

Okej.. Jag tycker det är så hemskt när hindrena är fasta och så höga. Nog för att hästarna är vana och har kapacitet för dessa hinder. Men ändå :-/
 
Sv: Vurpa :O

Det är en sak jag inte riktigt förstår. Hur kunde hästen komma så himla högt upp med bakbenen? Det ser ut som nån släppt ner dom från rymden ungefär, och att dom just är påväg att landa i havet.. Eller nå :S
 
Sv: Vurpa :O

Därför att hästen är på väg att slå runt, det blir så när frambenen krokar i och hästen välter över med bakdelen.
 
Sv: Vurpa :O

olgaklara skrev:
:bow: Till Magnus för sin super inställning till sin häst!

Iof visste jag ju redan att han är fruktansvärt ödmjuk och trevlig :banana:

Hoppas nu att Keymaster och Magnus glömmer denna grej nu och går vidare och vinner EM istället :D

Precis vad jag själv hade tänkt skriva. :)

Hade jag inte vetat att de skulle klara vurpan bra så hade jag varit säker på att både skulle bryta nacken när jag såg det på tv. :eek:
 
Sv: Vurpa :O

olgaklara skrev:
:bow: Till Magnus för sin super inställning till sin häst!

Iof visste jag ju redan att han är fruktansvärt ödmjuk och trevlig :banana:

Hoppas nu att Keymaster och Magnus glömmer denna grej nu och går vidare och vinner EM istället :D


Ja är han inte sanslöst bra på det viset så säg!
Jag beundrar honom verkligen. Man märker att han verkligen gillar sin häst.
Såg en video från Badminton, Keymaster hade tamejtusan örona framåt hela terrängen igenom, vilken kämpe. Den dynamiska duon!!

Hoppas verkligen att EM går bra nu, de förtjänar dom!!!

GO MAGNUS!! :bump: :bump: :bump:
 
Sv: Vurpa :O

Det var till och med bild i Expressen på omkullridningen.

Synd att det ska vara antingen det eller dopingskandaler för att de ska skriva om ridningen.
 
Sv: Vurpa :O

asså hur djupt e de i vattnet?? både Keymaster ( :heart:heart:heart:heart:heart) och magnus försvann ju under vattnet i typ en halv sekund...
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Är lite ledsen men har lite funderingar som kanske någon kan hjälpa till med? Vetrinärbesiktade idag en 4 åring som tyvärr inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 222
Senast: Lutten
·
Kropp & Själ Vad är era erfarenheter med magkatarr? Fick mitt första magkatarr här idag och smärtan och hela situationen som uppkom när det kändes av...
2
Svar
30
· Visningar
2 896
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Hörde något hemskt idag. Finish har tydligen slutat tillverka diskmaskinspulver! Min värld rämnar. Vad finns det för fler tillverkare...
2
Svar
39
· Visningar
1 390
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Mitt körkort har gått ut idag och jag skickade in handlingar för nytt körkort i januari men missade att registrera inbetalningen. När...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 662
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp