Vurpa på världscupen

Mabuse

Trådstartare
Är det någon som vet vad som hände med ryttaren som gick omkull och fick hästen i ryggen (vad det såg ut :crazy: ) på terrängen på Ribersborg? Hon åkte ju därifrån i ambulans, men hur gick det sen?
 
Sv: Vurpa på världscupen

Jag vet bara att de var tvugna att bryta tävlingen ett tag. De sa bara att det hade hänt något vid hinder nr. 17 eller vad det var...
 
Sv: Vurpa på världscupen

Jag vet, jag såg när hon vurpade. Det såg inte kul ut, det var därför jag undrade hur det gick.
 
Sv: Vurpa på världscupen

Det var den på oxern som stod precis vid ett träd va? Såg oxå den vurpan, snacka om katapult ur sadeln. Så riktigt riktigt otäckt ut, men jag hörde att de sagt att "ryttaren mådde efter omständigheterna väl", så då borde det väl gått bra.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 377
Senast: zarmino
·
  • Artikel
Hästnyheter Tre elever fick föras till sjukhus med ambulans i förra veckan, efter en olycka på Hippologum i Umeå, då sprinklersystemet gick igång...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
890
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: Coras star
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp