Waxholm 15-16 september

Sv: Waxholm 15-16 september

Lite off topic.

Jag ska dit men inte som ryttare utan jag har lite andra uppgifter.

Var där idag och gick igenom terrängbanan och en del av allt det andra runt tävlingen.
Terrängbanan får 2 nya hinder och 2 hinder justeras en aningens samt en liten justering av bansträckningen dom sista 100 meterna.

Sen har dom lyckats få en bättre placering av banhoppningen än förra året, nu kommer banhoppningen att vara drygt 150 meter från trailerparkeringen och inte som förra året 750meter därifrån.
Den förändringen gör livet så mycket lättare för alla inblandade så det får vi tacka markägarna för.

Om jag inte hörde helt galet så var det drygt 40 st anmälda tills idag, anmälningstiden utgår i nästa vecka.
 
Sv: Waxholm 15-16 september

Jo du det vet jag.
Det är dom typiska hindrena, stockar, grav, kulvertar, stigsprång i olika former, bank och nedhopp och självklart vatten.

Då inte ens klubbens ryttare har 100 koll på hindrenas placeringar så avslöjar jag inte mer här heller.
 
Sv: Waxholm 15-16 september

Det är strand ner och ur vattnet eventuellt så erbjuds det att för dom som så önskar att ha nedhopp i vattnet men det är INTE klart ännu. Men strand i och ur vatten är det alltså.
 
Sv: Waxholm 15-16 september

Okej, tack så mkt!

Åter till frågan:
är det någon som ska tävla på Waxholm den 15-16 september?
 
Sv: Waxholm 15-16 september

Jag ska dit! Har inga stora ambitioner utan åker mest för att skaffa rutin.
 
Sv: Waxholm 15-16 september

Jag ska dit och rida min tredje debuntant. Red min första i Botkyrka förra helgen. Kom någonstans i mitten. Låg sist efter dressyren och hopp, även om jag var nolla i hopp. Dress var med andra ord inte så bra... :) Ska rida UVFK nästa helg, nån som tävlat där?
 

Liknande trådar

Fritid Jag skulle behöva hjälp med ideer på vart jag skulle kunna åka på min semester nästa år. Jag skulle vilja åka bort en vecka och med en...
Svar
8
· Visningar
677
Senast: Milosari
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
13 786
Avel Hur snabbt efter fölning börjar ni rida era ston? Om de vart ridna under tiden lätt o är något äldre. Mitt sto är 15 och blir hennes...
Svar
11
· Visningar
1 199
Senast: Teilani
·
Juridik & Ekonomi hej! jag är en tjej på 15 år som vill tjäna pengar men vet inte riktigt hur? har ni några tips? :D
Svar
18
· Visningar
1 002
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp