WC hoppningar osv...

Sorbe

Trådstartare
Har lite tråkigt just nu, inget att göra så tänkte att jag kan ju ställa lite frågor som jag undrat över i dag...

Finns det några åldersgränser på hur gammal man måste vara osv för att få tävla en vanlig WC hoppning och andra sånna tävlingar? Alltså, att man tävlar med seniorerna osv...

Sv: WC hoppningar osv...

Vad är det yngsta någon varit som startat då? Nån som vet?

Ingen aning, men Rodrigo Pessoa är väl den yngsta med att vinna hela finalen iaf?

Jo, det måste han nog ha varit! Vad jag kan komma på iaf! ;)

Men Rodrigo hade väl kvalat till nån hoppning på den nivån när han var väldigt ung.. Har för mig det, och att han då inte fick starta. Typ 16år.

På FEI´s hemsida står det att reglerna för mästerskap och OS så måste ryttaren fylla minst 18 år samma år mästerskapet hålls.

wert skrev:
På FEI´s hemsida står det att reglerna för mästerskap och OS så måste ryttaren fylla minst 18 år samma år mästerskapet hålls.

Oooh! Alltså får jag starta VM i år! :D

Aja, drömma kan man alltid! :D

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
552
Senast: Elo
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
726
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 187
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka