Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en inbyggd webkamera i datorn. Men hur tar man bilder/spelar in på den? Den fungerar genom msn så den är installerad osv, men i vilket program öppnar man den med?
Aha, så man behöver ladda hem ett speciellt program för att öppna den? Det fattade ju inte jag Tänkte att det fanns nåt program som följde med.. då ska jag leta.
1. Vad har du för dator?
2. Finns det någon liten knapp bredvid där webcamen sitter i datorn?
3. Finns det någon liten ikon i aktivitetsfältet som kan vara ett program för denna webcam? Håll muspekaren över varje ikon för att se vad det är för program/funktion.
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Juridik & Ekonomi
Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
IT & mobiler
Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Ekonomi & Juridik Det står typ 80 hästar på anläggningen där vi hyr plats. Vår stallägare har aldrig nämnt att hon vill ha passen. Hon skulle ju behöva...