Fossing

Trådstartare
Har en inbyggd webkamera i datorn. Men hur tar man bilder/spelar in på den? Den fungerar genom msn så den är installerad osv, men i vilket program öppnar man den med?

// Pucko-fot

Sv: Webcam

På min dator öppnar man den med programmet "Cyberlink youcam", med vilket program man öppnar din har jag inte den blekaste aning:laugh:

Aha, så man behöver ladda hem ett speciellt program för att öppna den? Det fattade ju inte jag :p Tänkte att det fanns nåt program som följde med.. då ska jag leta.

1. Vad har du för dator?
2. Finns det någon liten knapp bredvid där webcamen sitter i datorn?
3. Finns det någon liten ikon i aktivitetsfältet som kan vara ett program för denna webcam? Håll muspekaren över varje ikon för att se vad det är för program/funktion.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
794
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
516
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
373

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka