Welsh Corgi Cardigan

copernica

Trådstartare
Någon som har eller har erfarenhet med rasen? Vill veta allt, typ hur de är i huvudsak, hur den är med andra djur, vad som krävs av ägare etc :)

Sv: Welsh Corgi Cardigan

Cardigan är en underbara hund, som ställer upp på det mesta, en stor hund i litet format, vet att det låter som en klyscha men det stämmer verkligen, pigg och smart en corgi så klart!
Ta och kika in på den off hemsidan och läs mera, och kika om det finns valpar http://www.swck.org/

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 999
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 587
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 127
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pluggtråden
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur