western ranch i europa

Ponsse

Trådstartare
Hej!
Laddade upp en tråd här för någon vecka sedan där jag bad om råd om western rancher som tar emot praktikanter i usa.
Har nu fått reda på att jag inte kan åka till usa, så jag undrar då om det finns möjlighet att praktisera på western stall här i europa? Någon som har gjort detta?

Tacksam för svar
Mvh Ponsse

Sv: western ranch i europa

Varför kan du inte åka till USA? Fast det finns ju bra ställen i Europa också. Kolla Italien. Lycka till! Och ge dej iväg, det är nyttigt, lärorikt och KUL!! (men jobbigt ibland...) Härda ut och ge dej inte!! Det är värt all svett och alla tårar:)

Sv: western ranch i europa

Jag ska resa efter trean och mina föräldrar har tyvärr inte råd att betala två så dyra resor så nära varandra.

Är det inte någon som vet någon western ranch i europa? :confused:

Liknande trådar

Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 112
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 793
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 562
Senast: lilsan
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 134
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?