Westernbilder

• Western
  • Trådstartare Trådstartare alazzi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 79
  • Visningar Visningar 7 768
Sv: Westernbilder

Provar igen:

325404243WErCkK_ph.jpg

325405166eZZouS_ph.jpg

Funkar det nu?

Dom syns på min dator..
Går det inte att högerklicka i den lilla röda rutan och välja egenskaper och klista in i ett nytt fönster så att bilderna syns?

Gabriol skrev:
Jag måste vara den mest otekniska människan i världen. ;)

Försöker med att skicka adressen till hela albumet, funkar det?
http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID=155614781

Du har länkat till ditt album från din inloggning.

Adressen till ens album brukar vara något liknande http://community.webshots.com/user/disabsigel
Så ser min adress ut i alla fall.

När du är inloggad så klicka på "My photos". Då kommer du till "My albums". Under denna rubrik står en adress. Gå in på den och länka till bilderna därifrån. annars kan vi inte se dom.

Haha, det ska jag nog inte säga till honom då han fortfarande tror han är hingst. Skulle bli en rejäl smäll på självförtroendet. ;)

har ingen sida att lägga ut bilder på men hingsten finns på sqha:s sida under hingstpresentationer och annars hittar ni nog en del på pl.a emma norens hemsida (mest på Hotrodder)

Malin

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Skola & Jobb Snart är det dags för det årliga medarbetarsamtalet....Och jag vill inte...Chefen är knepig; vill ha feedback på sitt arbete men blir...
Svar
16
· Visningar
1 337
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 774
Senast: Ginne
·
Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
803
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka