Westernfarm i Boden

igbest

Trådstartare
Är det någon som har varit på Western Farm i Boden, jag och några kompisar funderar på att åka dit men skulle gärna vilja veta lite mer om hur det är där om det är bra hästar osv. :)
 
Sv: Westernfarm i Boden

Hej!
Om man känner till farmen? Oh ja. Har själv jobbat där tidigare i totalt 7 år inne i saloonen. Och hela stället är en upplevelse. Underbart vackert och man lever sig verkligen in i historien!
Nu förtiden är det 2 karlar som driver en western ridskola på farmens område, dom har både ridskola, turridning och en hel del arrangemang.
Rider själv lektioner där på min egen häst en gång i veckan.
Har däremot inte provat att rida ngn av deras hästar själv men har vänner som gjort det och det är väldigt trevliga hästar.

Du kan gå in på deras hemsida www.starstable.se och läsa mer om både hästar och deras utbud. Kan garantera dig en trevlig vistelse! :)
 
Sv: Westernfarm i Boden

Tack för svaret :) Hade glömt att jag skrev en fråga här...
 

Liknande trådar

Tävling Vet inte om det blir rätt prefix, men jaja. Hur fungerar tre- och fyraårstest? Jag har en medryttarponny som jag rider in, och med honom...
Svar
2
· Visningar
766
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
410
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 017
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Problemhund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp