Westernkurs/tränare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

attempt

Trådstartare
Jag är jättesugen på att börja med Westernridning med min varmblodsvallack. Jag bor i västra götaland, i alingsås. Vart hittar jag närmaste tränare eller kurs? :rofl:

Sv: Westernkurs/tränare.

Jag tycker att du ska höra av dig till din närmaste westernklubb, för att få tips om tränare och kurser i närheten! :) Gå in på www.wras.se för att hitta klubbar!

Sv: Westernkurs/tränare.

Efterlysning av tränare, tjänster och dylikt, hänvisas till annonsforumet. Detta gäller ALLA häst och/eller ridinriktningar.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Ramona
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 840
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
729
Senast: Masse
·
Hundhälsa OBS Varning för långt inlägg. I slutet av maj ifjol sprang jag och min ena dvärgschnauzer ihop på en agilitytävling. Det blev en ganska...
Svar
2
· Visningar
476
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31