Westernridskola i Östergötland, övre Småland?

D

Diggemon

Finns det någon westernridskola i Östergötland eller övre Småland?
Själv är jag nu hästlös och har nyligen slutat som medryttare då jag är tröttnat på att rida andras hästar.

Jag vill inte helt sluta med ridningen bara för att jag inte kan ha egen häst närmaste året och funderade på om man kanske skulle lära sig något nytt och börja med western (är inbiten dressyrryttare). Frågan är bara fall det finns några ridskolor för sådant? Vart letar jag? Finns det folk som ger privatlektioner för folk utan häst?

Vill gärna ha tips och förslag .
/ Digge

Liknande trådar

Hästmänniskan Kände att jag inte ville kapa Vi som letar häst-tråden nåt mer till mina spiltfunderingar och samtidigt fortsätta prata om dem...
2
Svar
33
· Visningar
3 491
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
1 629
Senast: Ramona
·
Ridning Min situation är sådan att jag dels är småbarnsmamma, jobbar heltid, har hund och nybliven husägare, jag har inte tid i överflöd om man...
Svar
6
· Visningar
915
Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
1 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar