Westernryttare Göteborg

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Twixy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 550
T

Twixy

Vore kul att veta hur många westernryttare som bor i närheten av Göteborg?, ser att flera bor i Alingsås och det är ju inte så långt det heller.

Sv: Westernryttare Göteborg

Trevligt båda två.
Otroligt fin häst, Elanor. :)

Fjärås, ca 3,5 mil söder om Göteborg:-)

Jag är inte westernryttare än, men framtida :D tänkte börja på LB Western nu i höst. I framtiden vill jag ha mitt ettåriga haflingersto westernutbildad :)
Bor för övrigt i Bohuslön (nära GBG)

hej.
föredetta lerum/kungsbacka/säve/gårdsten/romelanda bo och bor nu nästan i lilla edet... får jag ändå tillhöra eran lilla grupp??? :confused:

Bor i Gråbo men är även dressyrtönt man man kanske får vara med ändå. Har köpt en paint och börjat med western och tycker det är jättekul...

Clinic 29.8 in Oppänge Gârd Göteborg West Star Klubbar med Patricia Kuhn info Ulrika West Star :)

Liknande trådar

Övr. Djur Vi har en flock duvor på vår gård, vi bor ute "i skogen" så det är inga stadsduvor. Ser att flera av duvorna har deformerade fötter...
Svar
0
· Visningar
474
Senast: Valmet
·
Samhälle Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen. Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 350
Senast: Amha
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Anonymt nick, och nej jag vet inte om personen är just mytoman, jag vet bara att hon ljuger om väldigt mycket. En vän har i många år...
Svar
12
· Visningar
1 365
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden