WesternSM - åskådare

Lillagoajag

Trådstartare
Hej!

Jag har blivit mer och mer intresserad av western och skulle väldigt gärna vilja åka och kolla på WesternSM i sommar. Det jag undrar är dock:
-Måste man beställa biljetter innan?
-Var finns mer information (har kollat westernSverige och Arrangörens hemsida)
-Och vad får jag inte missa/vad ska jag satsa på att se? :)

Tacksam för svar :)

Sv: WesternSM - åskådare

Enligt vanligtvis välunderrättad källa så har jag fått höra att proppen är utlovad till början på nästa vecka:)

Den kommer då att ligga på bla WRAS hemsida. Förhoppningsvis finns där matnyttig information även för åskådare

Okej, ska hålla utkik på WRAS då.
och tack för tipsen :) Ska försöka se så mycket som möjligt!

*väcker tråden till liv*

Ni som ska dit i sommar, var kan man bo? Finns ett par länkar på hemsidan men dom fungerar inte för mig?
Någon som har tips på mysiga campingar/vandrarhem i närheten?

(vet inte ens om man får efterlysa så här kom jag på...)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 634
Senast: Lady_S
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 285
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 003
Senast: Kirre
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka