Wiie vad kul det var!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 732

Mirre

Trådstartare
Kört russ på bana idag :)
Var askul! Tidigare bara kört i ridhus, på körplan
ute och i skogen. Tränade voltstarter :)

Sv: Wiie vad kul det var!

ska ni inte ha nåt skolmästerskap då? det hade vi när jag gick hästskötargymnasium. det var svinkul, då fick vi ju köra järnet så fort det gick med ponnysarna. dessutom var det inte skolans hästar vi körde utan för oss helt okända men riktiga tävlingsponnys, ungefär som att vara "riktig" travkusk. fast "min" ponny var lite sur då, tjejen som ägde honom sa att han var bråkig den dan och hade nyss sparkat henne när hon körde. så du får en slaggjord sa hon till mig. Väldigt upplyftande! men det gick bra.

Sv: Wiie vad kul det var!

vet ej men är väl några som ska vara med i STC´s travponny cup men vilka som ska köra vet jagi nte. Är väl dom som går trav.
Jag håller på och tar ponnytrav licens

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 219
Senast: Cattis_E
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 324
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 496
Senast: Edla
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 218
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025