• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Scarlet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 710
S

Scarlet

När jag laddar in låtarna i Winamp lägger dem sig inte i samma ordning som på cd-skivan. Hur fixar jag det här? I egenskaperna så står det att låten som är etta på listan är sjua på skivan, precis som det ska vara. Men den ligger ju ändå högst upp. :crazy: Hjälp.

Sv: Winamp

Gör en spellista där du lägger låtarna i den ordning du vill ha dem. Eller döp om filerna och lägg till en siffra i början med rätt ordningsnummer. Filerna kommer ju in en annan ordning eftersom winamp sorterar i bokstavsordning.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 156
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
809
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar... 2
Svar
27
· Visningar
3 333
Senast: Hazel
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 711

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka