Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vill inte ha Windows Live Mail!!! Men av nån anledning så har det ändrats så nu har jag visst just den mailen istället för vanlig hotmail. Jag hatar att förnya mig och tycker att live mailen är RÖRIG!
Tror faktiskt inte du kan göra det längre.
Förut fanns det en länk på inbox-sidan där du kunde ändra till gamla Hotmailen men den verkar vara borttagen. Kan inte hitta den i min mail iaf.
Förmodligen försvann den när mailen övergick från att vara beta till fullversion.
Men jag böööörjar så smått vänja mig, har skickat 10 mail nu och den där lilla behändiga rutan verkar ju rätt bra, trots allt, men det är såå dumt att så fort man öppnar mailen så ser man det senaste mailet. Jag vill inte ha det synligt så så fort man loggar in!
Man kan ändra färger och så? Min är just nu ljusblå och ser trist och tråkig ut!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...