Windows updates

Lancet

Trådstartare
Har ett stort problem, jag kan inte hämta mina windows update uppdateringar.. nätverksanslutningen funkar inte och jag får inte rätt på det.. Är det någon som skulle vilja vara snäll att ge mig några tips?

Sv: Windows updates

Vart är det som det går fel i nätverksanslutningen? Fungerar den för övrigt, att det bara är när du ska hämta uppdateringarna du inte har någon anslutning eller kommer du inte åt internet över huvud taget?

Sv: Windows updates

Är det bara när du ska hämta windows update?

I så fall, börja med att kolla så att ditt Windows är verifierat.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
737
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 003
Senast: Kirre
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 213
Senast: sweep
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen... 2
Svar
33
· Visningar
1 317
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka