windows vista - officepaket.

Tramptass

Trådstartare
Med min nya dator var windows vista installerat och det följde med ett officepaket som man kunde testa 25 gånger innan man skulle registrera sig (jag missade i min beställning att office inte ingick). Nu funderar jag för om det är möjligt att ta ett äldre officepaket (tror det jag hade till min förra är från 03) och installera och i så fall, måste jag avinstallera testversionen först eller är det bara att tuta o köra?
Eller är vista så kinkigt att man måste ha ett officepaket anpassat till just vista?

/Tramptass - inte särskilt hemma på datorer
 
Sv: windows vista - officepaket.

Avinstallera testversionen och installera sedan Office 2003.Fungerar alldeles utmärkt tillsammans med Vista.
 
Sv: windows vista - officepaket.

syrran använder vista och på hennes dator la vi in openoffice (gratis :) ) och det har funkat bra !
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min son har ett spel som endast går att köra i Vista eller XP(vi har Windows 7) Han är mycket nedstämd över detta och jag skulle vilja...
Svar
9
· Visningar
1 505
Senast: Halmbal
·
IT & mobiler Har ett jätte problem. Installerade Norton AntiVirus 2003, i min dator idag. Men det går ej att köra. Får bara en massa felmedelande...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: shady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp